Oooo1924 Merhabalar, çalışan hamilelere bir sorum olacak. Doktor kontrollerinde izinli mi sayılıyorsunuz? Nasıl bir yol izliyorlar çalıştığınız yerde? Yıllık izinlerden düşülmediğini biliyorum ancak prosedür nedir sizlerin çalıştığı yerlerde?
bbaharayy Oooo1924 bende izinden düşmeme gibi bir durum yok kimse de öyle bişey demedi saatlik izin alıp gidiyorum
boraninannesi_ Oooo1924 bizde senelik 48 saat civarı mazeret izni hakkı var bu tip durumlar için. Mesela yarın kontrolum var işe 2-3 saat kadar geç geleceğim gelince sistemden form doldurup iletiyorum, yıllık iznimden değil mazeret iznimden düşüyor
Galiba 24-32 haftalık arası ayda bir gün izin veriyorlar 32 den sonra çalışmaya devam edecekseniz ayda 2 gün izin veriyorlar yasal olarak böyle
Oooo1924 Galiba çok teşekkür ederim, ben de böyle biliyorum ama işyerinden mevzuatı soruyorlar; kanun numarasını ben nasıl bileyim 😅
Fundabg Doktor kontrolleri için izin alındığında herhangi bir kesinti yapılmaz. İşveren Ücretli izin vermek zorundadır. İş kanununda bu şekildedir . Sadece o gün hastanede olduğunuza dair doktordan kağıt alıp iş yerine vermeniz gerekir
Fundabg Oooo1924 ‘GEBE VEYA EMZİREN KADINLARIN ÇALIŞTIRILMA ŞARTLARIYLA EMZİRME ODALARI VE ÇOCUK BAKIM YURTLARINA DAİR YÖNETMELİK’ madde 11
Fundabg Fundabg Oooo1924 linkte bu şekilde . Ama 32 den sonra ayda 2 olmasını ilk defa duyuyorum https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=18728&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5