Kubraminnak benimde çok oldu başlardan bel ağrım İnan ağlıyordum uyuyamıyordum hareket edemiyordum çok kötüydüm doktor normal dedi ama şakın sıcak su torbası felan koyma beline yada kaşıklarına bu çok büyük sorunlara yol açar sıcak kasları gevşettiğin için bebeğini kaybedersin allah korusun çekeceksin bu sancıyı yapacak bişi yok kuzum ben sancıdan ölüuordum uyku haram olmustu zombiye dönmüştüm uykusuzluktan ama dayandım sende dayan benim 8. Haftadan sonra geçmişti inş senin daha kısa sürede geçer kuzum ama yinede doktoruna mutlaka yaz danış ve söyle anlat durumu kuzum haberi olsun mutlaka doktoruna söyle kuzum çok geçmiş olsun ♥️😘