1Anneadayiiii Byzz61 ilk denememde hamile kalmıştım ben ama düşük oldu 2.denememde olmadı bi daha denemedim canım inşallah senin için hayırlısı olur 🌸
mrp2023 Byzz61 o zaman denemekten zarar gelmez canım çatlatma iğnesiyle bi tekrar deneyin inşallah pozitif sonuç alırsınız birde stres yapmayın ☺️
Fattma18 Kızlar Klomeni 5 gün kullandım bugün adetimin 9.günü sağda 15 mm yumurtam oluşmuş Cuma tekrar çağırdı doktor ama bu gece çatlayabilirde dedi normalde çatlatma iğnesi sonrası aşılama yapacaktım sizce büyür mü büyürse Cuma kaç mm olur ?
buse76 Fattma18 canım bişey sormak istiyorum ben yarın özel kliniğe gideceğim 14 aydır olmuyor gebelik ama ben hiç bir ilaç iğne vs kullanmadım şimdi yarın büyük ihtimalle femara iğneye başlar adetimin 3. Günü yarın iğneyi doktor mu yazıyor reçete ile yoksa reçetesiz mu alıyoruz
Fattma18 buse76 geç gördüm doktor reçete ediyor ama SGK karşılamıyor bugün aldım çok zor buldum tüm eczaneleri dolaştım
Bebeannesi Byzz61 ben sadece klomen kullanarak hamile kalmıştım ilk bebeğime şu an 3. gebeliğimi yaşıyorum ilkinden sonra ikisi kendiliğinden oldu