Evet ilk verdim pozitif çıktı ikinciye farklı hastaneye gittim orda negatif çıktı sonra tekrar işk kan verdiğim hastaneye gittim gebelikten dolayı dr tekrar burdada kan almamız lazım dedi orda verdim yine pozitif çıktı kontrole gittiğimde öğrendim tekrar gittim en sonunda negatif çıktı inşallah sizinde negatiftir