Meryem2121 myavocado evet büyük ihtimalle 2 kişi tutacam bide ev büyük normal temizliğinde bile zorlanıyorum 240 m²
Srfe01 myavocado ne güzel sizin adınıza sevindim 🤗 ayıptır söylemesi 2 buçuk ödedim bende üç öğünde yemek kahvesi dahil hatta birini dışardan söyledim 9 iş başı 5 bırakma çok üzgünüm bütün işler bana kaldı ne yazikki
Srfe01 Busraoz 2 3 gün yatilıyor muydu ya hastahanede unuttum gitti ben ilk oglumda cuma doğum yaptım pazar çıktım diye hatırlıyordum annem cumartesi öğlen çıktın diyo
Srfe01 Berivan_sr benimkide bırak koksun diyo başımıza iş alacaksın diyo kim yapacak o zaman bu kadar işi 😂