Kızlar ben bugün tomografi sonucunu bahcelievler devlet estetik cerrahına gittim konuşuruz muayene falan eder diye düşünüyordum girmemle çıkmam 2 sn sürdü oturduğumda değmedi hemen durdu baktı bana muayene bile etmedi disarda bekleyin bilgi alacaklar dedi disarda saatlerce bekledim kimse gelmedi dışarı cikan bir kadını yakaladım bildiğiniz blok kağıtları olur ya minik adımı soyadımı numaramı tc mi yazdı gitti doktorun masasına bırakacağını doktorun tarihe karar verdiğini söyledi ama ben en azından bir sıra olsa bile şu kadar sıra var falan demesini beklerdim doktorun muayene falan etmesini beklerdim bildiğin adımı yazdırmaya gittim o kağıdın da doktorun masasına ulaşacağı şaibeli