Kızlar saygı hastanesinde doğum yapan varmı ? Refakatçi 2 kişi kalabılıyor mu ?
Saygıyı hiç önermem arkadaşım doğum yaptı doktoru gelmemiş doğuma ebeler doğum yaptırmış