Atasever benimde 40+0 da böyle sancılarım başladı nst de çıktıama sadece 2 tane düzenli sancım vardı eve geldim sabaha karşı suyum nişanım geldi benimde bebeğim kanalda değildi 2.5 saat suni sancı aldım yeteri kadar açılmam oldu ama bebeğim kanala girmedi spinal sezaryen ile doğum yaptım 🤗