Kızlar sizce özel sektör bir iş için başka şehirde sıfırdan başlar miydiniz ? Eşimin suanki işi biraz sıkıntı maaşı çok güzel ama bunalmış durumda,
Haliyle bende üzülüyorum, eniştesinin kendine ait işyeri var şimdiki maaşı kadar parası olmasada en azından kafası rahat olacak, Eylül sonunda doğum yapicam inşallah siz olsanız napardiniz? Ayrıca taşınmak istediğimiz bir şehir(keşke orda yaşasak vs diyoruz arada)