Ayseleraslan Hiçbirşey fayda etmiyor doktorum bana ilaç yazdı dünya varmış dedim inat edipte ilaç içmemezlik yapmayın bende ilaç içmemek için direniyordum bir tane hap bir de gaviscon şurup yazdı ne yanma ne bişey doktorunuza ilaç yazdırın bence