Merhaba bu cuma günü detaylı randevum var devlet hastanesinde ve yaşadığım şehirde sadece devlet olarak bu hastane ve bir tane perinatoloji doktoru gözüküyor ve ben takip ediyorum doktoru doktor tatile çıkmış 10 günlük kaç gün oldu randevum iptal edilmedi de anlamadım yani sizce başka biri mi yapar iptal olmadığına gore ama başka doktor da yok yani ?