Ezel16 incianın çatlak kremini kullanıyorum 2 gün nemli tutuyor içeriği temiz bence bu da iyidir. Bephantol zaten bilinen bir marka kuzenim kullanıyor memnundu. Ayrıca bir de sunu söyleyeceğim, kantoron yağı gibi doğal yağlar riskli mesela benim alerjim var değdiği an cildim kabarıyor o yüzden denemeden kullanmamakta fayda var bence