Semanur_AkMo mmonarosad ben de başta sürekli deniyordum her gün test yapıyordum olmayacak endişesi sarıyordu eğer evliliğiniz altı ay falan olmamışsa endişelenmeyin ben de 3 ay sonra hamile kaldım inşallah hayırlısıyla olur stres yapmayın olmayacak diye 💗
mmonarosad Semanur_AkMo 3 yıl olcak evleneli vajinismustum onunla uğraştım yendim sonra dirençli enfeksiyon çıktı bir sürü hap kullandım her şeyi denedim meğersem beyin beni koruma altına almış beynimi kandırdım 3 aydır düzeldim gibi bir şey çabalıyoruz oldu sandım sevindim nasip olmamasıda bir nasip
AmineErva mmonarosad geçen ay bnmde başıma geldi 3 tane gebelik.testim silik.cizgi idi ama.adet oldum yalancı çizgi imiş ki silik.cizgiler ben.cikti
mmonarosad Betsin korkuyorum artık 🥹 tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyorum ana bırakıcam çok üstelemiyim kendi haline bırakırım teşekkür ederim yinede hepinize 💖
Betsin mmonarosad çok haklısın, çok iyi anlıyorum bende 3 senedir aynı durumdayım… Rabbim tez vakitte hayırlısıyla nasip etsin inşallah 💗
Edaanayan_ mmonarosad lütfen stresten uzak durun stres de olmamasına sebep oluyor hatta en büyük etken o zamanla hiç ummadığınız anda olacak Allah’a bırakın size o bebeği nasip edecekse her türlü eder zaten
Papatya_1626 Kizlar kafayi yemek uzereyim ilk hamileligimde 9 haftalik bebegimi miyomlar yuzunden kaybettim ve tek iliskide tutmus neyse ama erken kaybettim maalesef ameliyat oldum temizlendim kac ay oldu hamile kalamiyorum😭😭😭😭😭
Calikusuu mmonarosad Ben test alıp yapmamak için zor duruyorum, adetin geçmesini bekliyorum. Adetiniz geçtikten sonra yapın. Kızımda adet üç gün gecikmişti önce idrar sonra kan verip öğrenmiştim.