Hanımlar ben şubat ayında 3 aylık korunma iğnesi yaptım o günden beri 5 ay olacak kanamam bitmedi leke gibi de değil tam adet asla kesilmedi ve azalmadı kadın doğuma gittim hormon testi yaptı çok bi sıkıntı yok beyin cerrahına git dedi hipofizle alakalı olabilr diye mr çektirdim sonuç henüz çıkmadı. Başına gelen varmı? Bu arada iğneyi 2. Kez yapmadım 5 ay önce 1 kez yaptım ve şiddetli kanamam var