32 haftalıkta benımde sizin gibi az miktarda suyum sızıyodu ama buna ek benim kasılmalarım vardı açılmam oldu ilaç kullandım 36ya kadar ama suya bir müdahale edilmedi az miktarda giden su kendini tamamlar dedi doktor 36dan sonra zaten ilaçta verilmiyo bence korkmayın miktar artarsa mutlaka gözükün