Lamiyye_Yilmaz kollu / kolsuz / uzun kollu atlet zıbınlar 10-15 tane olmalı bence ilk zamanlar çişi kakası dışına çok çıkıyor sürekli değiştirmek gerekebiliyor benim oğlum kusan bir bebekti kusunca direk içine gidiyordu bu yüzden de günde 5-6 kere üst değiştirdiğim oluyordu o yüzden fazla olması avantaj diye düşünüyorum 🥰 Tulum alabilirsiniz patiksiz tulumlar daha uzun giyilebiliyor çoraplı altlar var içine giydirmek için onlar da kullanışlı oluyor kendinden çoraplı olduğu için 🥰 Alt üst takımlar da alabilirsiniz mont olarak tulum tarzı montlar daha iyi oluyor küçük oldukları için her yerini sarıyor 🥰 Ama deneyimlerime göre tulum daha kullanışlı o yüzden ben ikinci gebeliğim de tulumu biraz fazla aldım çünkü bebek küçük olduğu için tutma açısından falan çok rahat oluyor tulum giydiğin de alt üst takımda biraz zor oluyor üstü yukarı çıkarıyor katlanıyor falan genelde alt üstü takımlar 6.aydan sonra bana daha kullanışlı geliyor 🥰 2-3 adet de hastane çıkışınız olsun 🥰 Son olarak da battaniye ince ve kalın olarak alabilirsiniz 😇 Müslin de çok kullanışlı oluyor kundak yaparken falan bir iki tane de ondan alabilirsiniz 🥰