Hhh03 Ruveyvey merhaba süreci basıl atlattınız acaba bugün benimde kanamam oldu 1 haftadır lekelenme şeklindeydi bugün adet kanaması gibi oldu progestan kullanıyodum vajinal onu kesti iğnesini başlattı bide başka bi ilaç verdi makattan uyguluycaksın dedi
tinkerbell18 Ruveyvey evet ilk hamileliğimde yaşadım bir hafta sürdü sonra geçti şükür sık sık doktora gitmiştim korkudan
tinkerbell18 Ruveyvey doktorum her muayene ettiğinde herhangi bir kanama alanı görünmüyor sorun yok hamileliğin ilk zamanlarında böyle olabilir demişti
NurABE Ruveyvey 8. Haftamda benmde kanamam oldu agırlık kaldırmadım iş yapmadım ama aşırı sinirli öfkeli stresliydim sanırım o yüzden kanamam oldu.bebeğimin kalp atışını duyduk bebek iyi dedi doktor progestron kullanıyorum şuanlık sorun yok
Ruveyvey Hhh03 Hhh03 4 ay boyunca progestan fitil kullandım ektra dikkat ettim canım çok şükür bi sıkıntı olmadı şimdi 27 haftalık olduk sende durumlar nasıl