Mennccaa Kızlar merhaba 34 haftalık hamileyim sezaryan istiyordum ancak doktorum tamamen normal doğum taraftarı olduğu için beni etkiledi ama ben çok korkuyorum aklımı yiyor sürekli Bu korku doğum sancısının acısının bana tarifini yapabilir misiniz