Hulo2105 Cansu-2600 şafak 21 🌞 sezeryan olacağım 3 hafta şu an bile çok geliyor biraz yalancı sancılarım başladı gibi umarım erken gelmez çantamız falan hazır bir tek yatağının korumalık çarşafını falan takmadım tozlanır diye 🥲
Cansu-2600 Elosunannesi Valla ben 86da oflayip puflayip zaman geçmiyor diyorum sizin bide çok az kalmış benden dahada gecmiyodur 😏
Cansu-2600 Selothatun Valla Allah yardımcınız olsun. Benim ilk gebeliğim normalde bu kadar zormu yoksa bu sene sıcaklar ekstrami siz tecrubelisiniz bilirsiniz 😁