Tubili33 bemce her gördüğünüz belirtiyi hamilelik sanıp test yapmayın en sağlıklısı her zaman adet geçikmesini beklemek . Belirtiler psikolojik bebek istediğiniz içinde meydana çıkıyor çünkü biraz sabır gösterin sonra üzülüyorsunuz moraliniz bozuluyor. İnşallah en kısa zamanda bebek sahibi olursunuz