Gebeliğimin ilk başından 20. Haftasına kadar yüzüm korkunç sivilce dolmuştu o kadar üzülmüştüm ki o zaman hamile olduğum için bişey de kullanamadım. Sonra da bir anda temizlendi kendi kendine geçti. Şimdi maşallah çok güzel oldu 😅 hep böyle kalsın istiyorum hiç makyaj yapmama gerek bile kalmıyor.