Kubrabsyg Bulantım yok ama aşırı iştahsızım. Açım yemek istiyorum azıcık yiyim midem şişiyor ağrı oluyor Afedersiniz gaz doluyor anında. Yanma da oluyor randevum ağustos 2 ama dayanamıyorum artık. Ufak birşey yiyim hemen midem rahatsız oluyor
Enfal_06 Kubrabsyg ılık süt sade maden suyu içeblirsin iyi gelir ben gebeliğin başında çok yaşadım mide problemi ama bana ilaç yazılmadı 31+4 üm mide ağrısı geri döndü mide bulantısı kusma geçmiyor
Tugce9334 Kubrabsyg 8+3 ten selam aynıyım bulantı iştahsızlık. Her masada en cok beş yudum yiyebiliyorum😕
Kubrabsyg Tugce9334 ay canım ya Kullandığın herhangi bir ilaç vs var mı ? Çevrem gaviscon al miden rahat eder diyor ama
Kubrabsyg Enfal_06 geçmiş olsun. Kusma bulantı yok şükür ama şişkinlik ve ağrı çok inşallah devam etmez. Sütü deneyeceğim teşekkür ederim 🤩
Kubrabsyg Cnserdm eczane ile görüştüm içebilirsin dedi ama bende doktoruma randevu bulmaya çalışıyorum