Hulo2105 Benim kadın doğum doktorum da şey diyor. Tahlilden ziyade idrar kültürü önemli diyor. İdrarı verirken ilk ve en son kısmını lavaboya, ortasını idrar kabına koy daha doğru sonuç çıkar dedi. Bu kez öyle deneyeceğim. Çok güveniyorum kendisine. Bakalım nolcak.