Melossss06 merhaba reglime 4 gün var dün kan testi verdim ve negatif çıktı bugün de açık kahverengi lekelenmem oldu bu yerleşme kanaması mıdır ?
Arelmom_ Melossss06 olabilir aslında ama benim çok bilgim yok yanlış yönlendirmim seni üstte kalsın diye yorum yapıyorum