Alev5 Kızlar merhaba 24 saatlik idrar toplayacağım siz nasıl topladınız ilk idrarı koymayacak mısınız?
Yasminnnnn Alev5 Ben toplamistim.sabah sekizde ilk idrarımı tuvalete sonrasında ise bir sonraki sabah sekize kadar olanı biriktirdim
odtz Alev5 selamlar ben de topladım da 4 litre civarı çıktı benim 3,5 litre su 3 bardak süt ve 1 bardak ayran içmiştim aslında normal gibi bu kadar cıkması ama fazla mı diye de düşündüm sizin ne kadar toplanmıştı?
Neslhnnn Mesela sabah 7 de uyandın diyelim, ilk idrarını tuvalete yapiyosun sonraki sabah 7 ye kadar olan süreçte kaba biriktiriyosun sabahki idrar da dahildir
Alev5 odtz benim 3 lt falan çıkmıştı çok olması sorun değil doktor bana iyi toplamışsın demişti içinde protein var mı diye bakıyorlar zaten
Gayearasatalay Alev5 bu arada protein kaçağınız çıktı mı acaba çıktıysa şuan nasıl bir yol izliyorsunuz gebelikte ?
Alev5 Gayearasatalay protein kaçağı çıkmadı ama 3 gün hastanede tansiyon için yattım. Orada protein kaçağı çıkanlar vardı çıktığı zaman yüksek değilse 3 günde bir çagırıyorlar yüksek çıkarsa yatış veriliyor düzenli orada sizden 24 saatlik idrar istiyorlar düşünce de çıkartıyorlar