Merhaba kızlar. Bugün doktor kontrolüm vardı. Alttan muayene ile baktı normal kese vardı yolk kesesi de vardı fakat embriyoyu görmedi. Ve üzerine boş gebelik olabilir %50 dedi. Bebeğin görünmesi gerekiyordu dedi. Ama bu benim 3. Hamileliğim. İlk hamilelikte boş gebelikten kürtaj oldum ikincisi kimyasaldı düşük oldu. İlkinde yolk kesesi yoktu boş gebeliği anlıyorum ama şuan kafam durmuş gibi sıfır moralim gerçekten. Ne yapacağımı bilemez durumdayım 3 senedir uğraşıp sürekli negatif şeyler duymaktan yoruldum bıktım artık aranızda böyle olup bebeği gören var mı? 