Bugün sağlık ocağından aradılar gittim,takibimi yapan hemşire hanım doktor kaşeli bir kağıt verdi bununla ve kimliğimle belediyeye gidip para yardımı alabileceğimi belediyenin hamilelere sunduğu bir imkan olduğunu söyledi, gebze veya çayırovada yaşayıp bu şekilde hamile ödeneği alan var mı