sltn2686 Kızlar 15.haftada bebek hareketleri hissetmek mümkünmü bir düşüğüm oldu bu 2.gebelik (boyum 171 kilo 62) yani bazen böyle farklı hareketler hissediyorum dünden beri damar atması gibi bağırsak hareketlerinden farklı hisler mümkünmüdür
Aylaa123 sltn2686 damar atması sürekli bir hissiyat varsa bebek değildir kasıklardaki nabız atıyor çünkü o haftalarda bebek o şekilde atmıyor tek tük pıtlama şeklinde dokunuyor ve çok derinden geliyor
Asli98- sltn2686 bende 16. Haftadayım ilk gebeliğim sırt üstü uzaninca sanki bende hissediyorum böyle pıt pıt yapıyor gidiyor 2 gündür bende anlayamadım ☺️
sltn2686 Aylaa123 yok sürekli değil böyle birkaç kez hissettim sadece kasıkta değil yıkardaydı hemşireyim kasıktaki değildi ama emin olamadım derinden geldi böyle pıt pıt geldi gitti belki 2 kere falan olmuştur 2 günde hani erken geldi haftası banada bende sizlere sormak istedim ☺️
Aylaa123 sltn2686 bebek 15. Haftada henüz üste çıkmsmıs oluyor göbeğe de yakın hissettiyseniz bebek değildir kasıkta kalıyor çünkü. Bende 16+4 te hissettim ilk gebeliğim herkes geç hissetmiyor sizde belki hissettiniz . Ama yukarlara 20. Haftalarda çıkıyor bebek
sltn2686 Aylaa123 sağ kasıgımın biraz üstündeydi kasıktaki damar değildi ama belki bilmiyorum çok farklı geldi bakalım takip ederim artık ☺️
eminedln-27 İkinci gebeliğim 18. Hafta bitti bugün ama hareketini hala hissetmedim. Kilo 83 hiç kilo almadım daha. Merak ediyorum.
petunya55 Bende 15 deyim ve baya hissetmeye başladım tam alt karında kasıkda böyle kelebek gibi minik minik