Evhamlikurabiyeanne Bugün itibariyle 36 haftalik oldum dogum olsa bile bebek prematüre sayilmiyor dimi artik rahat bir nefes alabilirim 20 haftadan beri erken dogum riski diye diken üstündeyim de o yüzden soruyorum
Hulo2105 Evhamlikurabiyeanne kilosu falan iyiyse 36 iyi bir hafta. Ama en garanti 37. Hafta itibari ile tabi kii
Btm571 Evhamlikurabiyeanne evet 36 haftadan bütün gelişimini tamamlıyor rahatlayabilirsiniz kilosu vs de iyiyse hiç skinti yapmayin
Dlk38 Evhamlikurabiyeanne aynı durumdayız bende başından beri erken riskim vardı çok şükür 36+3 olduk rahatım artık allahın izniyle birşey olmaz. Ciğer geliştirici yapılmış mıydı
Evhamlikurabiyeanne Btm571 kilosu en son 2200 idi gebelik sekerim var artik cok yoruldum doktor 38 de alalim desin diye bakiyorum
Mlkmr12 Bence rahat bir nefes alıp sağlıkla bebeğinizi bekleyin artık, bende 35. Haftadayim riskim olmamasına rağmen hep bir panik halindeydim yavaş yavaş sona yaklasmanin rahatlığı geliyor sanki🤍 sağlıkla kucağımıza alalim bebeklerimizi🙏
Evhamlikurabiyeanne Mlkmr12 saglikla kolayca kavusalim insallah evlatlarimiza benim gebelik sekerim var doktor 38 de alalim desin diye bakiyorum 2 hafta daha sabrim kaldi sadece cok yoruldum
Btm571 Evhamlikurabiyeanne kilosu gayet iyi arkadaşım 2300 le dogum yaptı erken doğum oldu ama gayet sağlıklı hastanede bile kalmadı çocuğu rabbim hayırlı zamanda nasip etsin dogumu
Salata Evhamlikurabiyeanne merhaba ne zaman doğum yaptınız 38 de sezeryanla mı normal doğum mu oldu sizin
Evhamlikurabiyeanne Dlk38 insallah saglikla kavusalim hepimiz yavrularimiza kolay sürecler degil yani yok yapilmadi bende gebelik sekeri var 20.haftadan 24 e kadar su azligi vardi 20 den 33 e kadar kalpte aritmi 27 li haftalarda da akcigerde sıvi toplanmasi vardi baya badireler atlattik o sebeple vardi erken dogum riskim
Evhamlikurabiyeanne Salata merhaba 38+2 de sezaryenle dogum yaptim 2 ayi gecti normal dogum olmadi ilki sezaryen oldugu icin bu da sezaryenle oldu
Salata Evhamlikurabiyeanne bebeği hemen verdiler mi size benimde gebelik şekerim var 38 de suni sancıyla doğumu başlatacaz dedi doktor
busraarici Evhamlikurabiyeanne bebek kaç kiloydu doğduğunda bende de gebelik şekeri var ksçıncı haftada sezeryanda almıştı doktor doğumdan sonra bebek de sıkıntı oldu mu ?
Deniz4848 Evhamlikurabiyeanne benimde 34e kadar erken doğum riskim vardı hastanede yattım ciğer geliştirici filan vurdular 36. Haftaya girdim doktor 1 hafta daha tutarsak zaten prematüre kategorisine bile girmiyor dedi şu an 2700 gram bebeğim