Zuleyha29 Kızlar bişey sorıcam ben inanmıyorum ama hamilelikte şeftali yeme çocuk tüylü olur diyorlar bu arada benim 3. Gebeliğim ama küçük kızım 11 yaşında herşeyi unutmuşum ilk gebelik gibiyim resmen
Nuraaaay11 Zuleyha29 tam yazdığını okurken şeftalimin son diliminini yiyordum çıkarsam mı yutsam mı bilemedim 😀 kız öyle şey mi olur ben nerdeyse her gün yiyorum şeftali 🍑
Leylaaa_46 Zuleyha29 dondurma yiyordum eşim de bebek üşümesin demişti 😂😂 valla ben yiyorum. Sanmıyorum olmaz bi şey için rahat etmezse başkası soysun öyle kabuğuna dokunma
Zuleyha_18 Zuleyha29 annem ablamda çok yemiş ablam tüylü doğmuş 😁 alakası var mıdır bilmiyorum ama annem ona bağlıyor 😅
Aleynaceyhannnn Zuleyha29 ben oğlumda kilolarca şeftali yedim doğduğunda tek anormal olan alnı tüy doluydu eşimle şeftaliden oldu herhalde diye dalga geçmiştik ama o da 2 3 ay içinde döküldü gitti 😂
Huda-27 Zuleyha29 bilmiyorum ne kadar doğru ilk hamileliğimde yedim kızım tüylü bu hamileliğimde de yedim yiyorum bakalım nasıl oluyo ama genlerden de olabilir çünkü tiroit hastasıyım bende tüylüyüm 😂