selencinaar Yelizsnsy yeni geldik 13′e bende bekliyim😂 çok şükür bende bi rahatsuzlık yok sadece ne yesem cok şişiyorum ve bu beni rahatsız ediyor göğüs uçlarım hassaslaştı daha çok onun dışında iştahım hiç yok🤭 bende böyle
tugces95 Yelizsnsy 13+5 haftalık hamileyim, iki haftadır kuyruk sokumu ağrısııı var bende de, ilk üç aylık dönemde hiç mide bulantısı yaşamadın desem yeridir cidden
Yelizsnsy Bendede halsizlik bi ishal bi kabız arada baş ağrısıı. Cinsiyetle ilgili bişey öğrenebildinizmi
Yelizsnsy selencinaar bende öyleyim akşam olunca göbeğimm benden önde gidiyo 3 aylık hamile demessiniz :)
selencinaar Yelizsnsy ben yakında doğuracağım gibi bi şişlik eşimle artık bu konuda fazla şakalaşır olduk benim içinde oldukça komik bi durum vücudumun bu denli değişmesini gözlemlemek güzel bi yandanda komik🫠🥰
selencinaar Yelizsnsy doktor geçici oldugunu vücudumun alışma sürecinde olduğunu işte şişko gözüküp yememezlik etme sakın dedi bende tamam dedim😂
Ayshes20 Yelizsnsy halsizlik yorgunluk tiksinmeler ile devam ediyoruz bizde birde aşırı şişkinlik oluyor hep şimdiden 5 aylık gibi😁
Ebruyi Yelizsnsy bazen bel bazen rahim ağrısı bugün teste idrar yolu enfeksiyonum çıktı bakalım ilac kullanıyorum