16eda16 çatlatma iğnesinin 13. günü adete de 2 gün kala çıkan beta 25,94 çok düşük geldi ama yarın tekrar verdiğimde 50 ve üstü olursa sağlıklı olur mu
kuzeymom__ 16eda16 tabiki olur önemli olan %60 artış olması. Arkadaşım 42 yle öğrendi 26 haftalık oldu bile benimde 248 di 💖
Rumay 16eda16 ben de 75 ile öğrendim 2 günde bir 2 katına çıkmış mı diye kontrol ettirdim beta 1500 üzerine çıkınca da usg için hekime gittim kese göründü ama kalp atışını 7.haftada duyduk
Senay07 16eda16 seninle aynıyız benimde 2 tane düşüğüm var 20 çıktı bugün kan vericem bakalım doktor ne diyecek
kuzeymom__ 16eda16 geçmiş olsun allah korktuğunuz yere uğratmasın inşallah 🙏 olumlu düşünün yüksek çıksa da boş gebelik olabilir sadece takip edin yeterli umarım hayırlı haberler alırsınız 🌸
16eda16 kuzeymom__ çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için :) inşallah bu sefer güzel olur her şey :)
16eda16 1hamle acilde ki doktor da biraz düşük dedi ben biraz da boş gebelik yaşağıdım için şuan huzursuzum sanırım :(
16eda16 Senay07 inşallah güzel bir artış olur ya benimde aynı valla 2 boş gebelik bu 3. ama korkuyorum açıkçası beta güzel olsa da korkarım geçen kinde güzel artmıştı benim neyse hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Beybyi Rumay bende ilk 212 sonra 1341 ile öğrendim yarın idrar ve kan vericem tekrardan saglikocaginds orda da herhalde gebelik takibi yapılması gerekiyor bu yüzden vericem ilk betam adette 6 gün kalaydi diğeri 3 gün kala şimdi adettim 1 gün geçti daha yüksek çıkar diye tahmin ediyorum
Rumay Şunu söyleyeyim ama kalp atışı duyana kadar kimseye haber vermeyin duyurmayin,sevinmeyin gebeyim diye.
16eda16 Rumay yok inanın şuan o kadar hissizim ki 2 kere sevindim sonu kötü bitti sadece hayırlısını diliyorum yine nötr haldeyim şuan inşallah bu sefer bebek ve kalp atışı oluşur