Ftmcmc git altınları boz doğumunu da istiyorsan özelde yap . Sende bu koca varken ondan da olursun fedakarlık yaptığınla kalırsın . Bak bende 10.000 liraya yakın para biriktirdim . Daha hamile bile değildim , bebek için biriktirmeye başlamıştım . Hanile olduğumu öğrenince işten çıkardılar . Özele gitmek özelde doğum yapmaktı planım . Kalanla da bebeğin ihtiyaçlarını almak . Bildiğiniz yemeyip içmeyip biriktirdim o parayı . İş yerinde yemem çıkmıyordu , yemek parası veriyorlardı . Yemek yemedim ben . Kışın buz gibi yazın cehennem gibiydi iş yerim . Ne şartlarda çalıştım da biriktirdim . Kendime hiçbirşey harcamadım . Bi yol param bi Sigaram vardı . İşten çıkarıldım . Neyse dedim param var nasılsa . Yeter . İyi ki de biriktirdim dedim . Sonuç . 2 ayda bütün param gitti . Kaynanam Kaynım ve eşimin ortak borcuna ! Maaşını alamadı eşim 2 aylık kira verdim . Araba almıştık onun kaporasını verdim . Hepsinde de itinayla kandırdı ! Ben sana vericem diye . Düğündeki bit. Takılarımı aldılar , 1 çeyrek dahi takmadan . Yetmedi üstüne çocuğum için biriktirdiğim bütün parayı da aldılar . Kaldım şimdi devlete ... insana çok koyuyor . Bende paşalar gibi gidip özelde doğumumu yapıcaktım, çocuğuma istediğimi alacaktım . Hemde binbir emekle biriktirdiğim paramla . Şimdi durumuma bak . İsyan değil . Şükürler oldum yine her halimize . Ama ben o kadar çabalamışken, kendi kendime bütün herşeyi hakletmişken , o şansım o fırsatım varken gitti herşey üstelik benim borcum değil ! Sadece eşimin borcu değil . Kendime harcadığım bişey değil . Resmen asla değmeyecek insanlara hibe oldu . Çok zoruma gidiyo hala . Annemin alt komşusunun kızı da hamile . İki lafından biri benim Kızım özelde doğum yapcak, benim kızım şöyle fotoğraf çekilcek. Eve çıkıp ağladım tuvalette . Nasıl zoruma gitti anlatamam . Bende yapıcaktım ! Hemde onun kızı gibi kayınpeder parasıyla değil . Kendi paramla . O yüzden özelde yapmak istiyorsan git özel de yap kenarda paran varsa . Asla acıma üzülme