ASLD Merhaba öncelikle güzel anneler. 3 gün embriyosuyla 16 sında transfer oldum. Bugün 24 ü test yaptım negatif? Acaba erken mi
Larraa Gün embriyosu için erken bence henüz. Ben 5. Gün embriyosuyla 7. Gün aşırı silik bir çizgi görmüştüm. Çıkmayabilir şuan