Babymom07 Kızlar ya hemşireye isimli takım mı vereceksiniz yoksa normal mi ben napsam bilemedim bazıları verniks kıyafetten çıkmıyor falan dedi bilemedim napsam
cLearQueen Babymom07 bence baska takım ver isimliyi sonra giydir hep oyle okudum gordum… ben isimli yaptirmadım direkt 10′lu set vercem
Aylaa123 Babymom07 bunu bende merak ediyorum bazıları ilk kıyafet çöp diyor bazıları bişey olmadı diyor ben ilk gözden çıkardığım bir takım vericem odaya getirildiğinde giydirmek istediğim takımı giydiricem ne olur ne olmaz
biranne__ Babymom07 Kimisi bişi olmadı diyo hastaneye güvenin varsa istediğini koyabilirsin herkes farklı bişi söylüyo
Mommmmy Kesinlikle normal takım. İsimli takımı gözünüz görene kadar kirleniyor bile. İlk balta normal bir takım giydirip sonra bizimde gözümüz açılınca isimli giydirmek daha mantıklı
Nurcantas65 Doğum anında giymesi için normal takım vermen daha iyi Sıvı kanlı akıntı bulaştığı için.Odaya çıktığında eve gidince isimli giydirirsin daha mantıklı
HMK Evet bende ilk kızımda tam takım verdiğim için pişman oldum şapkası kıyafeti vs hep kan olmuştu şimdi ikinciye hamileyim normal ince bir takım ve penye battaniye koydum odaya geldikten sonra biz değiştiricez