Tospik Merhaba kızlar 29+6 haftalık hamileyim 1 hafta önce kontrolüm vardı idrarimda enfeksiyon olduğu için Dr monurol adli bir ilaç verdi sulandirilarak kullaniliyor 3 tane verdi ilaci ilk kullanmamdan itibaren beni ishal yapti 7 8 gün oldu hala gecmedi gittim yine Dr ama başka bir ilaç vermedi kabız olmaktansa iyidir ishal dedi gülümsedi 😶 ama bu gece baya bı rahatsız oldum 4 5 defa çıktım ve baya da sulu ishalim hafta sonu da girdi araya acaba bişey olur mu ne yapmam lazim tavsiyesi olan söylesin lütfen 😢
minikkelebegimm Tospik geçen hafta bende ishaldim canım haşlanmış patates, sarı leblebi. Muz falan yedim iyi geldi inşallah tez zamanda geçer. Bir de bi tatlı kaşığı kuru kahve yememi önerdiler onu da yemiştim artık hangisi iyi geldi bilmiyorum 😋
Ozge11 Tospik ben de tek kullanımlık monurol aldım iki gün önce iki gündür ishal halindeydim.Ondan mı oluyor bazıları doğum belirtisi diyor ondan mı bilemiyorum.Bol bol su iç canım en az 2,5-3 litre hem su kaybını önler hem enfeksiyona iyi gelir
Hulyarsln Tospik lif oranı yüksek gıdalar tüketin bol bol su için kaybolan su miktarını dengelemek zorundasınız geçmiş olsun.
Tospik minikkelebegimm sağolasın canım denicem artık herşeyi biran önce geçsin Allah korusun bebişim susuz kalır diye korkuyorum 😨
Tospik Ozge11 sağol canım içmeye çalışıyorum artık sudan tiksindim iyice ya 😐 bence ondan çünkü ben 3 tane kullandim biteli 1 hafta oldu geçmek bilmedi güzel de besleniyorum üşütmedimde
Ozge11 Tospik muhtemelen ondandır canım burda aynı ilaçtan dolayı bu sorunu yaşayanlar vardı okumuştum postlarda.☺️