Linamira hafif sancı ile gitmiştim ben akşam kontrol amaçlı hemen yatış yapıldı 2cm açıklığım vardı suni verdiler 3 saat suni sancı çektim tam açıklığım olduğunda nöbetçi doktor girdi doğuma takipli olduğum doktorum şehirdışındaymış çünkü içeride biraz yırtık ve kesiğim varonun haricin de ikimizde iyiyiz çok şükür herşeyimle ilgilendiler güzeldi tek memnun olmağım yer biraz aceleye getirdiler bence özel hastane olduğu için