Bende Vitale Esra hanım takipliyim. Haftaya kontrole gidicem tekrar. Normal doğum olduğunda gelmiyor mu vitaledekiler? İki sene önce bi kürtajım oldu memoriale gidiyordum abilerimin eşleri de memorialde doğurdu orda Gülbin hanım geliyordu normal doğumlara da. Birde doğum fiyatları nasıl bildiğiniz hastanelerde ?