Kızlar dün kontrole gittim 36+5 de 3250 grammış bebişimiz 4 kiloyu aşarsa normal olmaz dedi. Normal doğum da çok istiyorum aslında hazırlamıştım kendimi. tam 38. Haftada bi daha konuşuruz dedi ama sanki sezaryen önerecek gibi doktorum. Var mı aynı durumu yaşayan ? Bir de usg de yanılma payı da var artı eksi o da kafamı karıştırıyor