Bende de dayanılmaz bel ağrısı bacak ağrısı oluyor gece uykumdan uyanıyorum çoğu zaman. 24+1 haftalığım. Doktor bel ağrısı normal dedi. Annem kayınvalidem falan da belin çukurlaştığı için ağrır normal, bacakların da bebek büyüdükçe bacaklarına yük biniyor doğuma yakın daha çok ağrı oluyor dediler. Bende normal karşılıyorum ama magnezyum takviyesi büyük oranda hafifletiyor ağrılarımı ama kesmiyor tabi ki. Sen kullanıyor musun magnezyum takviyesi?