ceco benimde zamani geldi ignenin korkudan gidemiyorum yorumlari okudum cok fazla ondan korkuyorum. Doğum dan degilde tetanaso aşısından korkuyorum .4 aylik ölü doğum yapmıştım o yüzden doğum olayindan fikrim var ve inan kolay birsey bir kac saatlik bir olay