bahardaa 12moom mantı yaptığım zaman salata ve karpuz koyuyorum sadece ya da soğuk sigara böreği , paçanga böreği
Nazgrr 12moom canım zaten mantı ağır bir yemek havalarda sıcak yanına bol salata yap üzüm karpuzun varsa onu koyarsın oh😋Afiyet olsun Allah bereketini versin ☺️
12moom Nazgrr canım eşim yemek seçici biraz 😄 tek mantı yemiyor yani.ille yanında bise olcak yoksa bana kalsa bende hiç bisey yapmam.salatq meyve yeterrr
2princessmother 12moom bende pazartesi günü yapmıştım mantı yanına güzel bir salata ve turşu koydum soğuk kola ile güzel gitti valla Ben mantı yapınca birşey yapmıyorum çünkü mantı etli ve hamur olduğu için tek başına yeterli oluyor bize ☺
Leylaaa_46 12moom mantinin yanına genelde bi şey yenmiyor zaten hamur . Ben bol yoğurtlu yapıyorum yetiyor