Momybaby Kızlar , doktor ilaç verdi kullanmaya başladım ama geçmeyecek gibi duruyor. Zaten hamileliğin başından beri akıntılarım vs vardı , ama şimdi sonuçlarda yüksek enfeksiyon çıktı… Ağrı da yapıyor vajina kısmıma :( var mı geçiren neler yapıyorsunuz