Kızlar bu haftalarda bebeğim günde en az 4 defa hıçkırıyor . İyi bişey bu gelişmesi açısından biliyorum ztn. Ama ben ne zaman yemek yesem o zaman hıçkırmaya başlıyor. Kahvaltı, ara öğün , akşam yemeği sürekli hıçıkırıyor ben yemek yerken . Neden sürekli yemek yediğim zamana denk geliyor diye düşünüyorum yani . Sizinkiler de öyle mi ? 🐣❣️