Arkadaşlar merhaba bugün Rabbim’in izniyle 36+5 olduk çok şükür ve neredeyse 28 29 haftalıkken bebeğimin beyin sıvısının sınırda olduğunu öğrendim. 9.8 değerinde sınıra yakın olduğunu öğrendim diğer taraftaki 7 küsürdü. Sonra 9.3 9.4 demişti 2 3 hafta önceki kontrolde doktorum. Bugün ise 9.9 olduğunu ve doğduğunda beyinden mr ya da ultrason çektirmeni öneririm dedi. Bir anne yüreği olarak üzüldüm elbette kafa yapısı olarakta 3 4 hafta önden gidiyor kafa yapısı geniş dedi doktorum bebekken benimde kafam büyükmüş annem öyle söylüyor. Bu bir sorun olur mu başına gelip atlatan var mı lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var.