Busraa2102 Kızlar merhaba, dün bebek hareketlerini hiç hissedemedim acile gittim dopler istedi doktor bir problem çıkmadı kalp atışında vs. Nst de de bir sorun yok ama ben hala çok çok az hissediyorum daha önce yaşayan var mı ?
Cansu1111 Busraa2102 bende 30 haftalık hamileyim 2 3 gündür öyle bizede dopler yapıldı kan akışına bakıldı nst ye girdim sıkıntı yok dedi dün çok hareketsizdi bugün biraz daha iyi bence normal
Firdes75 Busraa2102 27+6 haftalığız dun kontrolumuz vardı doktor herseyi iyi dedi sıkıntı yok dedi eve geldiğimde yerimde oturmadım hiç hissetmedim akşam oturunca hareket etmeye başladı
Galiba Ya benim bebetoda iki gündür çok az hareket ediyo yorulmuyorum. Aksine iki gündür full yatıyorum normalde kıpır kıpır bişey bişey yoktur dimi kontrol gunumede var daha hareket olduğu icin acilede gitmek istemedim Busraa2102
Ceyda24 Bnde 27 +4 deym cok yoruldugum zmn az hissedym . Soguk su ictigimde kahve ictigmde kndine geliyo.
Suey Merhaba bende 27 haftadayim bir kaç gündür yok denecek kadar az hissediyordum normal diye düşünüyorum her zaman canlari hareketli olmak istemiyor demekki
Ceyda24 Busraa2102 bnmki de bnde bazen senn gibi hissedym hakkaten . Hic ses yok. Bazen bakiym hic durmuyo .