Arkadaşlar imom omega bu vitamini kullananlar varmi doktor önerdi ama kullanım şekliyle ilgili bir bilgi vermedi aynı zamanda folik asit kullanıyorum coraspirin kullanıyorum 3 u bir arada kullanila biliyormu sizler nasıl kulllandinjz günlük mü alıyorsunuz