Asli98- benim de 7.haftamda cok koyu lekelenmem olmustu. 5 gün progestan fitil kullandim gecti. Cok sorunsuz, ağrısız bi gebelik geçiriyor olmama rağmen 12+5 de gece uykumdan yogun kırmızı kanamayla uyandım ve yatışım yapıldı. O kdr iğne, fitil, ilaç kullanmama rağmen bugün 5. Günüm hala hafif hafif kanamam geliyor. Bu hamilelik süreci gerçekten büyük şans işi. Hepimiz için zaman su gibi güzelliklerle aksın gitsin ve bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻