DuduNur Mrb hanımlar kayinvalidem izmirde doğum yaptırmak istiyo manisanın bi ilçesinde yaşıyorum ben hastane durumu iyi o yüzden iyi bi hastanede doğum yapmamı istiyo önereceğiniz bi hastane varmi şimdiden teşekkürler
ozgeya DuduNur Kesinlikle Medicalpark👍🏻 Ben de Manisa Merkez’den gidip geliyordum,doğumumu yaptım.Çok ama çok memnun kaldım.
minik23_ ozgeya normal doğum mu yaptınız memnun kaldınız mı volkan beyden bi de hastane doğum ücreti ne kadardı acaba ?
ozgeya minik23_ evet normal doğum yaptım ve aşırı memnun kaldım Volkan Bey’den.başka doktorlar bu süreci böyle güzel tamamlayamazdım.Bizim özel sigortamız olduğu için doğum ücreti ödemedik,o yüzden bilemiyorum doğum ücretini.