Damlala18 benimde aynı şekilde plesantam 32+5 te vajinal baktı açılma olursa rahim ağzına çok yakın kanama yapar riske atılacak bir durum değil sezaryen yapalım dedi. Bende başından beri normal istiyordum fakat bu bana veya bebeğime zarar verecekse sezaryen olsun dedim hiç önemli değil doğum şekli. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏